2012. március 10., szombat

Tojáslepény sonkával és zöldfűszeres tejföllel töltve

Olyan friss ez a recept, hogy még érzem a számban az ízét. Nagyon finom, nagyon gyors és nagyon könnyű elkészíteni. Kiváló, ha egy kis meleg vacsorára vágyik az ember.

Hozzávalók 2,5 személyre (mert, hogy mi ennyien ettünk meg ennyi adagot):
  • 6 tojás
  • 2 ek. liszt
  • 1 dl tej
  • só, bors, vegeta
  • tejföl
  • zöld fűszeres vajkrém
  • sonka
  • sajt (elhagyható)

Felvertem a tojásokat, hozzáadtam a tejet, a lisztet, a fűszereket és csomómentesre kavartam. Serpenyőbe öntöttem, és mindkét oldalát megsütöttem. Sajtot reszeltem rá. Elkészítettem a tölteléket: a felkockázott sonkát, tejfölt és zöld fűszeres vajkrémet összekavartam. A vajkrémen kívül el tudok képzelni kockasajtot is vagy bármilyen maradék krémet, ami éppen a hűtőnkben van. Ezzel megkentem a tojáslepényt és melegében pár perc alatt meg is ettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése