2012. március 30., péntek

Színes csibék gyapjúfilcből

Húsvéthoz közeledve minden a csibékről, kakasokról, nyuszikról, bárányokról szól.
Ezek a kedves kis csibék is megállnák a helyüket húsvéti dekorációnak, én azonban Peti kiságya felé készítettem őket mobilnak.

Magányosan...
...és hármasban 


Látványos gyorsasággal és eredménnyel elkészíthetők.

Amire szükség van:
- gyapjúfilc, amilyen színekben szeretnéd
- hímzőfonal, a szín szintén fantázia kérdése
- tömőanyag, ami lehet vatta, vagy maradék rongy, én flízzel töltöttem

Rajzold át egy papírra a sablont innen, majd vágd ki, külön a testet, a két szárnyat, a farkát és a csőrt, majd rajzold át a filcre, és ezt is vágd ki. Hímezd az egyik kis tojásformára a szemeket, varrd rá a csőröket.Én az eredetivel ellentétben nyitott csőrt készítettem, mert különben inkább ebihalhoz hasonlítottak a madaraim. A másik két tojásformára varrd rá a szárnyakat. Ha ez kész már jöhet is a három testrész összevarrása, közben el ne felejtsd a farkát is odavarrni.  Én imádom a filcet pelenkaöltéssel összevarrni, egyszerű elkészíteni, feldobja a kész művet, és a tartása is jobb lesz. Mielőtt befejezed, gyúrj egy gombócnyi tömőanyagot, és tömd ki. Minél ducibb, annál cukibb :) Ha te is szeretnéd fel akasztani, hagyd meg a hímzőfonalat a végén hosszabbra.

Annyira ötletes a sablonja, hogy én biztos el fogom készíteni focilabda nagyságúban is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése