2012. március 2., péntek

Dobozok kicsinosítva

Már régóta gondolkozom azon, hogyan tehetném kicsit barátságosabbá az amúgy nagyon hasznos pelenkás dobozokat. Remek játéktárolónak, csak zutty bele mindent és már rend is van. Nem mellesleg Marci is szívesebben pakol, és jobban megtalál bármit, ha mondom neki, hogy az autós dobozban van.
Szóval próbáltam öntapadós tapétával - hólyagos lett, próbáltam papírral ragasztani- átlátszottak a minták, próbáltam lefesteni - csíkos lett. Így maradtam a textiles megoldásnál. Íme a végeredmény:


Ha valaki szeretné elkészíteni, én így csináltam:

1. Levágtam a doboz tetején lévő füleket. A doboz kerületének megfelelő méretű anyagot kiszabtam. 

2. Két oldalú ragasztó szalaggal jó feszesen rögzítettem. Nekem ez a ragasztó vált be, a folyékony csúnya nyomott hagyott az anyagon.

3. A fogók helyét kivágtam, majd az elején levágott tetejének füleit belülre ragasztottam. Így eltakartam a foszló anyag szélét, és erősebbé tettem az oldalakat, hiszen nem kis huzavonának vannak kitéve. Csipesszel hagyjuk pár óráig száradni.
Száradás után filc anyagból autót, házat, gitárt ragasztottam az oldalára.

Igen, azt hiszem tényleg szükség van a dupla falú erősítésre :) Íme, a huzavona(t)...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése